torsdag 23 januari 2014

Thursday night -in

Puh, lång arbetsdag! Men har återigen mött många trevliga kunder så dagen är aldrig tråkig.
Bäst av allt -på slutet kikade en läsare av bloggen in och som dessutom varit i Skåne hos mina föräldrar i deras butik. Blir glad när jag får se ett ansikte och får en superhärlig pratstund med er som läser vad jag skriver.
Det gjorde min dag!

Den senaste timmen har jag varit supereffektiv!
Fina Jomfruhummer har fått veta vilken knapp som ska få pryda framkanten -sånt tar evigheter för mig att bestämma...
Superhärliga Nancy har fått åka ner en sväng i ett ljummet vattenbad och är nu på blockning. Ojojoj vad fint mönstret framträder redan efter någon sekund i vatten. Verkligen ett hett tips och nästan en förmaning från mig till er -Strunta aldrig i att skölja upp ditt färdigstickade plagg!!!
Nu är även väskan packad inför helgens jobb i Göteborg!

Så tar jag därmed kväll. Ska krypa upp med en mysig filt, en kopp kaffe och kanelbulle, en ljudbok och mitt broderi.
Yes, jag har blivit som förhäxad. Broderar detta härliga motiv som ger mig vibbar av Skåne.
Broderiet är från Permin och är design no. 90-1109

En riktigt trevlig torsdagskväll till er alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar